Archief - Kort vraagje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
Ik denk niet dat ik hier een logje voor nodig heb. Heb een klein probleempje dat ws makkelijk opgelost kan worden.

Mijn klok op de taakbalk klopt, maar posts op alle forums waar ik op zit staan een uur vroeger.

Zo heb ik dit gepost rond 19u05, maar als ik deze topic bekijk zal er staan gepost op: 18u05.

Heb dat niet alleen met dit forum, maar met alle ander fora.
Lijkt mij een probleem van een of ander intern klokje als dat bestaat?

Exit

Legacy Member
check eens volgende:
dubbelklik de klok en dan tabblad tijdzone ... staat daar +1u?

GregoryCo

Legacy Member
Ja kijk eens of je instelling van dit forum ook op +1u staat

jethroeetvelde

Legacy Member
Gebruikersinstellingen, opties wijzigen, onder datum en tijd

Exit

Legacy Member
hier staat het forum op gmt+2 op het forum onderaan
All times are GMT +2. The time now is 19:53.

en settings op forum staan op +1u.
de optie eronder op "autom detect dst settings"

kay-gell

Legacy Member
Exit zei:
hier staat het forum op gmt+2 op het forum onderaan
All times are GMT +2. The time now is 19:53.

en settings op forum staan op +1u.
de optie eronder op "autom detect dst settings"


Heb dat ook eens gedaan en dan loopt hij een uur voor. WTF?

kay-gell

Legacy Member
kay-gell zei:
Heb dat ook eens gedaan en dan loopt hij een uur voor. WTF?

LOL, het wordt zelfs erger. Nu staat er dat ik dat vandaag gepost heb. :wtf:

Edit: nu ik gepost heb is het veranderd in gisteren. :wtf:

kay-gell

Legacy Member
Oke, wtf is going on? :wtf:
Het klok-probleem is opgelost maar ik geraak niet meer in 'algemene discussies' want dan krijg ik het volgende te zien.



En als ik op de hoofdpagina naar de subforums kijk zie ik telkens onder het subforum de laatse post staan.
Maar als ik er dan opklik gaat hij weer een uurtje terug in de tijd.

Check het.

Overzicht op subfora:
Mobiliteit laatste post om 16:49 en ik heb er verdomme nog zelf in gepost.


Maar als ik dan 'mobiliteit' binnen ga staat er als laatste een post van 15:32 en is mijn post verdwenen.
Als ik dan op de draad klik, kan ik mijn post pas zien als ik op vernieuwen klik.


En als ik vanop de pc van mijn vriendin inlog heb ik geen enkel probleem. :crazy:

Edit: als ik firefox gebruik lukt het wel, dus zal ik het zo maar ff doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan