kay-gell
Legacy Member
Ik denk niet dat ik hier een logje voor nodig heb. Heb een klein probleempje dat ws makkelijk opgelost kan worden.
Mijn klok op de taakbalk klopt, maar posts op alle forums waar ik op zit staan een uur vroeger.
Zo heb ik dit gepost rond 19u05, maar als ik deze topic bekijk zal er staan gepost op: 18u05.
Heb dat niet alleen met dit forum, maar met alle ander fora.
Lijkt mij een probleem van een of ander intern klokje als dat bestaat?
Mijn klok op de taakbalk klopt, maar posts op alle forums waar ik op zit staan een uur vroeger.
Zo heb ik dit gepost rond 19u05, maar als ik deze topic bekijk zal er staan gepost op: 18u05.
Heb dat niet alleen met dit forum, maar met alle ander fora.
Lijkt mij een probleem van een of ander intern klokje als dat bestaat?


'ed
