Springfield
Legacy Member
ik heb een pc met windows 7 die aangesloten is op het internet(router).
ik heb ook een pc met XP die aangesloten is op die pc van windows 7.
probleem is dat die pc's elkaar niet herkennen, heb al geprobeerd om een protocol te installeren op de verbinden maar werkte niet.
doelstelling is om gewoon bestanden van XP door te sturen naar windows 7.
ik heb ook een pc met XP die aangesloten is op die pc van windows 7.
probleem is dat die pc's elkaar niet herkennen, heb al geprobeerd om een protocol te installeren op de verbinden maar werkte niet.
doelstelling is om gewoon bestanden van XP door te sturen naar windows 7.