Frado2005
Legacy Member
Ik heb de laatste tijd last van mijn firefox die soms lagged.
Ik kan bv geen youtube filmpjes mer bekijken zonder elke X seconden eesn een hapering te hebben. In fraps zie ik dat dat de frames haperen en zakkn naar 12 fps, maar dan terug naar 25 fps gaan..
Hetzelfde merk ik op als ik nu bv deze tekst aan het schrijven ben, soms hapert het en komt mijn tekst ietsje later...
Wat kan ik hier aan doen? Heb geen recente veranderingen of whatsoever ondergaan
Ik kan bv geen youtube filmpjes mer bekijken zonder elke X seconden eesn een hapering te hebben. In fraps zie ik dat dat de frames haperen en zakkn naar 12 fps, maar dan terug naar 25 fps gaan..
Hetzelfde merk ik op als ik nu bv deze tekst aan het schrijven ben, soms hapert het en komt mijn tekst ietsje later...
Wat kan ik hier aan doen? Heb geen recente veranderingen of whatsoever ondergaan