breez
Legacy Member
Ben op zoek naar een leightweight audio player...
ik heb een hele tijd winamp 2 gebruikt, hier ben ik eigenlijk heel tevreden over, behalve dat het outdated is natuurlijk
ik zoek dus een audio player die MP3, AAC, OGG, ... ondersteunt
foobar heb ik uitgeprobeerd maar ik slaag er maar niet in om de playlist functionaliteit eruit te gooien. iets wat ik totaal niet gebruik
wat dus belangrijk is, is dat het snel opstart en weinig resources gebruikt
*edit* foobar is eigenlik perfect, maar ik had toch die playlist willen afzetten... als ik mp3's wil afspelen doe ik dat wel via verkenner
ik heb een hele tijd winamp 2 gebruikt, hier ben ik eigenlijk heel tevreden over, behalve dat het outdated is natuurlijk
ik zoek dus een audio player die MP3, AAC, OGG, ... ondersteunt
foobar heb ik uitgeprobeerd maar ik slaag er maar niet in om de playlist functionaliteit eruit te gooien. iets wat ik totaal niet gebruik
wat dus belangrijk is, is dat het snel opstart en weinig resources gebruikt
*edit* foobar is eigenlik perfect, maar ik had toch die playlist willen afzetten... als ik mp3's wil afspelen doe ik dat wel via verkenner
