Archief - login/logout

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuN-bUn

Legacy Member
Na het scannen met panda titanium moest ik pc herstarten. Het probleem is nu dat ik niet meer kan inloggen, ook niet in safemode. Wanneer ik probeer in te loggen krijg ik even m'n desktop te zien, en wordt dan automatisch weer uitgelogd. (os = windows xp pro)

stelly

Legacy Member
tijdens het opstarten regelmatig op F8 duwen en in die dialoog kiezen voor 'de laatst bekende werkende instellingen gebruiken' of iets dat daarop lijkt maar tis zoiets hoor

BuN-bUn

Legacy Member
Dit had ik ook al gedaan, maar dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem...

BuN-bUn

Legacy Member
Ook al geprobeert, had dit op een ander forum gevonden, maar kon nog steeds niet inloggen en bijgevolg heb ik ook niets kunnen aanpassen in het register... ben er nog steeds mee aan het prutsen...

st3ph3n

Legacy Member
Misschien is uw userinit.exe corrupt geraakt ?

Voer in de Recovery Console volgend commando uit:
expand d:\i386\userinit.ex_ c:\windows\system32\userinit.exe (waarbij d: uw cdrom voorstelt)

Controleer ook eens of wsaupdater.exe wél bestaat op uw pc. Indien deze bestaat ben je geïnfecteerd door een virus en zal je - analoog met de info uit de andere thread- wsaupdater.exe moeten vervangen door userinit.exe van de cdrom;
expand d:\i386\userinit.ex_ c:\windows\system32\wsaupdater.exe (waarbij d: uw cdrom voorstelt)

Steven

BuN-bUn

Legacy Member
tnx voor alle hulp tot nu toe, maar nog steeds geen oplossing...

st3ph3n

Legacy Member
Hoever geraak je juist ? Geraak je voorbij de accountkeuze ? Wordt er automatisch een account geladen of kan je een andere account proberen ? Zie je een startbalk en/of iconen ?

Steven

BuN-bUn

Legacy Member
Accountkeuze is mogelijk, vanaf ik dan een account neem, krijg ik even de desktop te zien (zonder iconen, startbalk etc..., heb hier geprobeerd om zo snel mogelijk ctrl-alt-del te doen, maar zonder resultaat), maar krijg dan direct "uw instellingen worden opgeslagen" en wordt uitgelogd.

raintjah`

Legacy Member
Ik heb dit probleem ook gehad, en de oplossing van Stephen werkte bij mij ook niet.

Wat ik heb gedaan:

Gewoon windows geherinstalleerd zonder te formateren :)

st3ph3n

Legacy Member
raintjah` zei:
Ik heb dit probleem ook gehad, en de oplossing van Stephen werkte bij mij ook niet.

Wat ik heb gedaan:

Gewoon windows geherinstalleerd zonder te formateren :)
Da's inderdaad wat ik ook zou doen, tenzij je herstelpunten hebt. Als je installeert zonder formatteren moet je de WindowsUpdates wel opnieuw uitvoeren, want alle nieuwe systeembestanden zijn dan vervangen door de oude bestanden van de CDROM.

Steven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan