DawG^
Legacy Member
yow,
ik heb zopas een logitech communicate webcam gekocht en geinstalleerd, alles werkt via de software maar ik krijg deze melding via msn:
Het gesprek kan niet worden gestart omdat de camera al in gebruik is of niet is aangesloten. Zorg ervoor dat de camera beschikbaar is en probeer het opnieuw.
Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw.
Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw.
Je hebt de uitnodiging om kijken met de webcam te starten, geannuleerd.
weet iemand wat ik hieraan kan doen?
greetz
ik heb zopas een logitech communicate webcam gekocht en geinstalleerd, alles werkt via de software maar ik krijg deze melding via msn:
Het gesprek kan niet worden gestart omdat de camera al in gebruik is of niet is aangesloten. Zorg ervoor dat de camera beschikbaar is en probeer het opnieuw.
Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw.
Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw.
Je hebt de uitnodiging om kijken met de webcam te starten, geannuleerd.
weet iemand wat ik hieraan kan doen?
greetz
