Wixed
Legacy Member
Hallo,
Ik speel al lange tijd de gratis FPS 'Combat Arms' en heb nu ook Windows 7 NL op men PC staan. Als ik CA opstart dan, veranderdt het theme naar Basic. Ok alles werkt, maar als ik het spel afsluit, dan kom ik op men bureaublad en gaat hij niet meer terug naar de oorspronkelijk thema en blokkeert hij. Ik kan hem niet meer afsluiten: Het wordt dus opnieuw opstarten met de knop wat niet gezond is -_-.
Het kan toch niet aan de pc liggen? Want ik heb net een nieuwe samengesteld.
* Intel Core I5
* 4GB DDR3
* Sapphire ATI 5850
* ...
Oplossing?
Ik heb al Windows 7 volledig opnieuw geïnstalleerd en alleen CA geïnstalleerd en nog steeds, in tegenstelling tot mijn broer - die dezelfde Windows 7 heeft een de zelfde Combat Arms - die heeft dat niet. :doh:
Help pls
Greetz,
Yannick
Ik speel al lange tijd de gratis FPS 'Combat Arms' en heb nu ook Windows 7 NL op men PC staan. Als ik CA opstart dan, veranderdt het theme naar Basic. Ok alles werkt, maar als ik het spel afsluit, dan kom ik op men bureaublad en gaat hij niet meer terug naar de oorspronkelijk thema en blokkeert hij. Ik kan hem niet meer afsluiten: Het wordt dus opnieuw opstarten met de knop wat niet gezond is -_-.
Het kan toch niet aan de pc liggen? Want ik heb net een nieuwe samengesteld.
* Intel Core I5
* 4GB DDR3
* Sapphire ATI 5850
* ...
Oplossing?
Ik heb al Windows 7 volledig opnieuw geïnstalleerd en alleen CA geïnstalleerd en nog steeds, in tegenstelling tot mijn broer - die dezelfde Windows 7 heeft een de zelfde Combat Arms - die heeft dat niet. :doh:
Help pls

Greetz,
Yannick
