Archief - LOTR: BFME installatieprobleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Beastiality

Legacy Member
Dus, wanneer ik de dvd-rom van lotr: bfme in m'n dvd-speler steek, dan start hij normaal op.
Dan wordt me gevraagd welke taal ik wil gebruiken, waar te installeren enzo.
Wanneer hij begint met de eerst file "Englishaudio.big" te installeren , krijg ik na 12% deze boodschap te zien => FOUTMELDING


Ik heb de dvd speler net geïnstalleerd. Mijn os is xp upgedate tot da laatste service pack.
Nu vroeg ik me af, ligt het aan de dvd speler of aan de software die ik gebruik ofzo?

Ik kan de alle files v/d dvd rom bekijken via explorer en sommige files kan ik manueel op mijn pc zetten ook. Maar die *.big files willen niet gekopieerd worden zo lijkt het.

Iemand?

Beastiality

Legacy Member
Misschien ook wel handig: m'n dvd speler is van LG => GDR 8163B

Beastiality

Legacy Member
Heb ik al gedaan, maar hij blijft hetzelfde probleem geven.

Beastiality

Legacy Member
En wanneer ik een pc cd rom spel wil installeren geeft hij een foutmelding a la: Could not extract *.CAB file , this could be due to low memory of disk swapping (ofzoiets)

Featherfoot

Legacy Member
euhm, ge hebt da dus mee alle spellekes da ge mee dieje bewuste drive probeert te installeren?

Probeer nekeer u firmware te updaten, uwe lens te kuisen fzo,
Indien da nie helpt zou ik inderdaad uitkijken voor ne nieuwen.

Exit

Legacy Member
of drive defect of teveel vuil/stof in de drive, eens blazen of kuiscd erin leggen ... anders andere drive!

Daimao

Legacy Member
Beastiality zei:
En wanneer ik een pc cd rom spel wil installeren geeft hij een foutmelding a la: Could not extract *.CAB file , this could be due to low memory of disk swapping (ofzoiets)


Hebde nog genoeg plaats op uw HD
en zijn er nog andere dingen bezig terwijl ge da doet?
Check eens voor spyware

Beastiality

Legacy Member
Ik heb nog 80 gig over, Der is nix bezig terwijl ik da spel probeer te installeren en nen kuiscd gaat nie helpen.
Kheb mij nl juist nen nieven gaan kopen en ik krijg dezelfde foutmelding...

spetznas

Legacy Member
Ga eens met uw game naar de winkel vanwaar je het hebt, of probeer het eens bij een vriend. Als het daar niet werkt dan is het u cd zelf. Dat is misschien de eerste oplossing die je kon proberen.
Zou het raar vinden dat een dvd-rom net die files niet wil lezen.

Exit

Legacy Member
ide kabel eens vervangen (met die van de hd ... of hang die drive eens samen met de hd, tenzij dit zo al is)

Beastiality

Legacy Member
Ide kabel vervangen gaat ook nie helpen, dienen nieuwen dvd drive dak mij gaan halen zen is enen op usb 2.0.
En nen format/reinstall van windows heeft ook nix geholpen.
En tzal wel niet aan die dvd liggen, want ik kan geen enkel pc spel meer installeren via een dvd drive, diek met nen gewone cd rom speler wel kan installeren...
Misschien direct nen nieuwen pc kopen? ;)

*De dvd is echt wel in orde, op mijn oude pc gaat hij moeiteloos tot 100%*

Exit

Legacy Member
en het gaat nie via die usb? anders is er error aan de ide poort ...
eens binnen doen die pc ... want op afstand is dit altijd stuk moeilijker echt 100% alle mogelijkheden na te gaan wa er aan kan zijn ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan