http://osx.portraitofakite.com/
Hier zal je wel iets vinden wat je nodig hebt. SP1 IS REQUIRED.
Ben nog content van dat dingske. En het vertraagt uw pc niet, vind ik wel goed, nu werk ik er niet meer mee, omdat ik toch ook een mac heb staan, is het onnodig op windows pc ne mac theme te zetten é. Nog vragen PM me.
MVG
MaaLeK
edit: site is blijkbaar down. Als ik morgen tijd heb zal ik het eens uploaden voor je. Ik pm je wel voor verdere details of voeg me toe op msn. (
[email protected])