Obviously
Legacy Member
Jo allemaal
Kan iemand mij verder helpen bij de instellinen van mijn mail op mijn gsm.
Ik maak gebruik van een hotmail account
Ik moet de volgende instellingen ingeven:
inkomende mail: pop3.live.com (heb ik hier ingegeven)
uitgaande mail: smtp.live.com
mailboxtype: POP3
maar wat moet ik juist bij gebruikersnaam en paswoord ingeven? ik heb het al geprobeert met mijn voor en achternaam, zonder resultaat.
de instellingen van poort heb ik op standaard staan.
Als ik nu verbinding probeer te maken blijft mijn gsm hangen op "legt verbinding met mailbox 'hotmail'"
mijn gsm type is: nokia 5800 en mijn provider is Mobile Vikings
alle hulp is welkom
Kan iemand mij verder helpen bij de instellinen van mijn mail op mijn gsm.
Ik maak gebruik van een hotmail account
Ik moet de volgende instellingen ingeven:
inkomende mail: pop3.live.com (heb ik hier ingegeven)
uitgaande mail: smtp.live.com
mailboxtype: POP3
maar wat moet ik juist bij gebruikersnaam en paswoord ingeven? ik heb het al geprobeert met mijn voor en achternaam, zonder resultaat.
de instellingen van poort heb ik op standaard staan.
Als ik nu verbinding probeer te maken blijft mijn gsm hangen op "legt verbinding met mailbox 'hotmail'"
mijn gsm type is: nokia 5800 en mijn provider is Mobile Vikings
alle hulp is welkom
