Thundrer
Legacy Member
Hallo,
ik ben op zoek naar een manier om in Windows Vista een map te beveiligen met een paswoord.
Is er iemand die mij hiervoor richtlijnen kan geven?
Het enige wat ik terug kan vinden qua beveiliging is dat je bepaalde taken kan beperken tot enkel een 'Admin' account en dat je andere accounts de toegang tot bijvoorbeeld de betrokken map kan ontzeggen.
Nu is het zo dat er op de betrokken pc maar 1 account zit (wat dus ook meteen de admin account is) en ik vind dus niet echt een manier om de map te beveiligen met een paswoord.
Ik weet dat je ze ook kan 'verbergen' en zo wat afschermen, maar had toch liever voor een paswoord geopteerd.
Iemand die suggesties heeft?
Alvast bedankt!
ik ben op zoek naar een manier om in Windows Vista een map te beveiligen met een paswoord.
Is er iemand die mij hiervoor richtlijnen kan geven?
Het enige wat ik terug kan vinden qua beveiliging is dat je bepaalde taken kan beperken tot enkel een 'Admin' account en dat je andere accounts de toegang tot bijvoorbeeld de betrokken map kan ontzeggen.
Nu is het zo dat er op de betrokken pc maar 1 account zit (wat dus ook meteen de admin account is) en ik vind dus niet echt een manier om de map te beveiligen met een paswoord.
Ik weet dat je ze ook kan 'verbergen' en zo wat afschermen, maar had toch liever voor een paswoord geopteerd.
Iemand die suggesties heeft?
Alvast bedankt!