Seek&Destroy
Legacy Member
ik heb dus een MD Walkman (dit type)
ik wil liedjes overzetten van mijn md speler naar mijn computer maar dit werkt niet, andersom werkt alles. Ik doe dit met bijgeleverd programma OpenMG Jukebox. Heeft er iemand een idee hoe ik dat wel kan doen, mss met een ander programma of zo, of een instelling die in mijn programma (OpenMG JUKEBOX) niet juist staat of zo?
ik wil liedjes overzetten van mijn md speler naar mijn computer maar dit werkt niet, andersom werkt alles. Ik doe dit met bijgeleverd programma OpenMG Jukebox. Heeft er iemand een idee hoe ik dat wel kan doen, mss met een ander programma of zo, of een instelling die in mijn programma (OpenMG JUKEBOX) niet juist staat of zo?


