freekydude
Legacy Member
Aight!
Waar ik naar op zoek ben is een messenger programma met deze layout:
http://allforces.com/wp-content/uploads/2005/05/06/ichat_chat_with_msn.jpg
Nu ik weet dat dit voor de mac bestaat.
Ik zoek het voor windows! Dus als iemand een idee heeft over een programma met dit soort lay-out, dan ben je heel erg welkom!
Grtz
Waar ik naar op zoek ben is een messenger programma met deze layout:
http://allforces.com/wp-content/uploads/2005/05/06/ichat_chat_with_msn.jpg
Nu ik weet dat dit voor de mac bestaat.
Ik zoek het voor windows! Dus als iemand een idee heeft over een programma met dit soort lay-out, dan ben je heel erg welkom!
Grtz