serverall
Legacy Member
goedendag mensen
ik heb een probleem en ik weet niet hoe hier met omgaan
ik heb omlangs avast geinstaleerd omdat mcfee verlopen was
ik heb avast geinstaleerd ik open het start normaal op
maar erkomt rechtvanonder geen icoontje van avast in
kan iemand mij hiermee helpen ( ik weet dat de laptop vol zit met virussen maar dat komt door mijn ouders )
groeten menno
ik heb een probleem en ik weet niet hoe hier met omgaan
ik heb omlangs avast geinstaleerd omdat mcfee verlopen was
ik heb avast geinstaleerd ik open het start normaal op
maar erkomt rechtvanonder geen icoontje van avast in
kan iemand mij hiermee helpen ( ik weet dat de laptop vol zit met virussen maar dat komt door mijn ouders )
groeten menno