[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
Ik zou graag het volgende doen:
Op school gebruik ik een NAS. Twee computers in de leraarskamer hebben de accounts van de verschillende leerkrachten. De leerkrachten werken op deze computers en slaan bestanden op in hun map mijn documenten.
Voor back-up redenen (de nas schrijft in raid 1) zou ik graag de mijn Documenten van iedere gebruiker in zijn of haar map op de NAS zetten.
Het probleem is dat wanneer ik gewoon verplaatsen neem. Vista (terecht) zegt dat de gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen.
De namen van de huidige mappen op de nas wijken namelijk af van de namen van de gebruikers. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen?
bedankt
Ik zou graag het volgende doen:
Op school gebruik ik een NAS. Twee computers in de leraarskamer hebben de accounts van de verschillende leerkrachten. De leerkrachten werken op deze computers en slaan bestanden op in hun map mijn documenten.
Voor back-up redenen (de nas schrijft in raid 1) zou ik graag de mijn Documenten van iedere gebruiker in zijn of haar map op de NAS zetten.
Het probleem is dat wanneer ik gewoon verplaatsen neem. Vista (terecht) zegt dat de gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen.
De namen van de huidige mappen op de nas wijken namelijk af van de namen van de gebruikers. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen?
bedankt