Archief - MSN aanmelden gaat goed fout

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

An!m0

Legacy Member
MSN wil niet aanmelden :s msn down of wat ? HELP ik moet dringend iemand zien te berijken dus mom. gaat het niet :( :help:

GroovyBeatsss

Legacy Member
msn heeft al ganse dag problemen met adressenbestanden ofzoiets

gewoon blijve probere en ge zult normal wel binnen geraken
is bij mij toch gelukt!

flov007

Legacy Member
bij mij was er plots nog maar 1 persoon online, dit klopte niet dus wou ik opnieuw aanmelden en da ging ni meer :ironic:

xyus89

Legacy Member
oef d8 ik ff dat ik weer es de enigste was met dit prob :(

ma 'k weet al wat er is, onderhoud of de server is to busy :(

mjah onderhoud op dit uur?? normaal moet dit laat in de avond gebeuren.


Xyus

sciencekid

Legacy Member
heb ook da probleem en als ge bijvoorbeeld ook naar de site messenger.msn.be gaat, geeft hij de melding "service unavailable"

edit: btw waneer komt MSN 7.0 uit :p

Dakantochnie

Legacy Member
7.0 Beta is al ffe uit

Ik heb hem en ik kan hem alleen maar aanraden! Er zijn een heel aantal nieuwe mogelijkheden die zeker de moeite waard zijn! Zo snel mogelijk downen!

Os1

Legacy Member
msn 7 sux jong ... msn 6.2 is al goed genoeg, ge kunt chatte, cammen, bestanden doorzenden, praten, da's al meer dan genoeg, in msn 7 zitten er toch iritante extraatjes erbij zoals da drill functie en flash ( WAAUW NUTTIG EH )

sciencekid

Legacy Member
dakantochnie zei:
Ik heb hem en ik kan hem alleen maar aanraden! Er zijn een heel aantal nieuwe mogelijkheden die zeker de moeite waard zijn! Zo snel mogelijk downen!
bedoel de niet-bèta versie, want tschijnt da ge met de bèta veel myserie kunt hebben....

tom

Legacy Member
de oude msn (4.7) werkt nog perfect , maar daar ga je wss niets aan hebben aangzien 1% van de bevloking die nog gebruikt ofzo

XoN`-

Legacy Member
msn 7 is mr boecht, vraagt teveel resources & da vink ni al te betrouwbaar, nway xploits zitten er nog in dachtk & age echt msn wil gebruiken kunde best, voor gebruiksvriendelijkheid dan, 6.2 gebruiken.

Msn = mr boecht imo, i use trillian 3

T€RM!N4T0R

Legacy Member
tom zei:
de oude msn (4.7) werkt nog perfect , maar daar ga je wss niets aan hebben aangzien 1% van de bevloking die nog gebruikt ofzo
Wrm niet? Je kan toch chatten met de 4.7 naar andere versies?
Het is wel een sucky versie maar je kan chatten.

Ik heb v6.2 en heb geen problemen. Er is echter niet veel volk online.

tom

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Wrm niet? Je kan toch chatten met de 4.7 naar andere versies?
Het is wel een sucky versie maar je kan chatten.

Ik heb v6.2 en heb geen problemen. Er is echter niet veel volk online.

jja uiteraard ik gebruik zelf nog 4.7 omdat die samenwerkt met outlook express en de volgende versies niet meer.
Ik bedoel dar alleen maar mee, dat niemand weet dat 4.7 op dit moment werkt en dus zal er niemand die problemen heeft online zijn. ik kan nu wel online maar dit heeft niet veel zin aangezien er niemand is ...
tenzij sporadische mensen zoals jij die geen troubles ondervinden ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan