Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
happiepuppy zei:J heb ik ook al veel achter gezocht.
Als da zou gaan stond Ie al lang nemeer op menne pc.
Fuck microsoft's monopoly!!!!![]()
Grtzzz
BrEeZiE zei:www.stuffplug.com
das een plugin voor msn+ waarmee je een hele hoop leuke functies toevoegt aan msn, waaronder emails openen in de standaard browser![]()
Drjoeri zei:kzou die stuffplug graag downloaden maar die download site daarvan is offline![]()