GeoBem007
Legacy Member
Hi!
Probleempje met MSN, is me eigenlijk nooit eerder voorgekomen en ik heb niet echt iets speciaal gedaan met mijn pc.
Ik dacht eerst dat het aan die Beta 7 lag maar ik heb dan 6.2 geinstalleerd en ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
MSN works fine, op zich. Maar als ik mij aanmeld, en net aangemeld ben dan freezet MSN op het moment dat mn contactpersonen verschijnen in de lijst enzo.. Ik kan nog steeds op 'kruisje' klikken, dan komt er dat bericht van 'Nu Bëindigen'. Als ik via ctrl+alt+del en dan bij processen ga zien, of gewoon bij toepassingen zie ik dat er 2 MSN's geactiveerd zijn.
Ik ga nu nog ff een Ad-Awarescan runnen. Als het hierna nog niet werkt zal'k wel eens zien naar wat jullie voorstellen zijn!
Thanks!
Edit: Ad-Aware scan heeft niet veel uitgehaalt. Ik heb MSN 6.2 nog eens opgestart en alles ging goed en wel, Norton Firewall gaf me een waarschuwing dat een extern systeem toegant probeert te krijgen tot MSN op mijn computer. Hij zegt dat het een laag risico inhoud. Hier is wat er nog bijstaat.
Tijd: 17:23
Datum: 13/01/2005
Programma: msnmsgr.exe
Pad: C:\Program Files\MSN Messenger\
Protocol: UDP (Binnekomend)
Extern adres: 64.4.12.200:7001
Lokaal adres: Alle lokae netwerkadapters: 1104
Locatie: Default
Probleempje met MSN, is me eigenlijk nooit eerder voorgekomen en ik heb niet echt iets speciaal gedaan met mijn pc.
Ik dacht eerst dat het aan die Beta 7 lag maar ik heb dan 6.2 geinstalleerd en ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
MSN works fine, op zich. Maar als ik mij aanmeld, en net aangemeld ben dan freezet MSN op het moment dat mn contactpersonen verschijnen in de lijst enzo.. Ik kan nog steeds op 'kruisje' klikken, dan komt er dat bericht van 'Nu Bëindigen'. Als ik via ctrl+alt+del en dan bij processen ga zien, of gewoon bij toepassingen zie ik dat er 2 MSN's geactiveerd zijn.
Ik ga nu nog ff een Ad-Awarescan runnen. Als het hierna nog niet werkt zal'k wel eens zien naar wat jullie voorstellen zijn!
Thanks!
Edit: Ad-Aware scan heeft niet veel uitgehaalt. Ik heb MSN 6.2 nog eens opgestart en alles ging goed en wel, Norton Firewall gaf me een waarschuwing dat een extern systeem toegant probeert te krijgen tot MSN op mijn computer. Hij zegt dat het een laag risico inhoud. Hier is wat er nog bijstaat.
Tijd: 17:23
Datum: 13/01/2005
Programma: msnmsgr.exe
Pad: C:\Program Files\MSN Messenger\
Protocol: UDP (Binnekomend)
Extern adres: 64.4.12.200:7001
Lokaal adres: Alle lokae netwerkadapters: 1104
Locatie: Default

