Bolteh
Legacy Member
Gisteravond deed MSN al vrij raar, tijdens het zenden van files ging ie extreem traag (0.2kb/sec ofzo) en na 5 minuten stopte die verzending gewoon met de 'mislukt' boodschap.
vanmorgen start ik pc op, normaal start ie ook telemeter en msn automatisch op. niet dus -> telemeter reageerd niet -> sluit dan maar
- inloggen op MSN dan: ik klik op 'inloggen als..' -> hij begint met inloggen maar na 5 seconden -> http://users.pandora.be/battusai/probs/prob1.jpg
- ik click dus op die probleemcontrole -> http://users.pandora.be/battusai/probs/prob2.jpg
- na een minuut van verbinden -> http://users.pandora.be/battusai/probs/prob3.jpg .. hmmmmm
scannen op ad-aware dan maar.. daar crashed die als ie aan de map van internet explorer komt -> http://users.pandora.be/battusai/probs/prob4_ad.jpg
heb dan eens in veilige modus gestart, daar een scan gedaan -> alles loopt wel goed -> vindt 4 tracking cookies -> gedelete
scan ondertussen eens met men antivirus (avpersonal) -> niks gevonden
terug naar normale windows -> weer geen telemeter, weer geen msn, weer geen ad-aware, weer geen virusen gevonden met avpersonal
on a sidenote: firefox werkt, mirc werkt, outlook werkt, internet explorer werkt aan 0.2kb/sec (het duurt 5 minuten op games.telenet.be te openen..)
ik besluit hier uit: internet explorer zorgt ervoor dat mijn pc dom doet
maar ik weet niet of ik ie er gewoon mag afzwieren ofzo.. ik dacht da da dan problemen ging geve me explorer zelf ofzo..
heb al msn probere te herinstalleren -> hielp niks
als er iemand een oplossing heeft, please say so
ik weet het ni meer
vanmorgen start ik pc op, normaal start ie ook telemeter en msn automatisch op. niet dus -> telemeter reageerd niet -> sluit dan maar
- inloggen op MSN dan: ik klik op 'inloggen als..' -> hij begint met inloggen maar na 5 seconden -> http://users.pandora.be/battusai/probs/prob1.jpg
- ik click dus op die probleemcontrole -> http://users.pandora.be/battusai/probs/prob2.jpg
- na een minuut van verbinden -> http://users.pandora.be/battusai/probs/prob3.jpg .. hmmmmm
scannen op ad-aware dan maar.. daar crashed die als ie aan de map van internet explorer komt -> http://users.pandora.be/battusai/probs/prob4_ad.jpg
heb dan eens in veilige modus gestart, daar een scan gedaan -> alles loopt wel goed -> vindt 4 tracking cookies -> gedelete
scan ondertussen eens met men antivirus (avpersonal) -> niks gevonden
terug naar normale windows -> weer geen telemeter, weer geen msn, weer geen ad-aware, weer geen virusen gevonden met avpersonal
on a sidenote: firefox werkt, mirc werkt, outlook werkt, internet explorer werkt aan 0.2kb/sec (het duurt 5 minuten op games.telenet.be te openen..)
ik besluit hier uit: internet explorer zorgt ervoor dat mijn pc dom doet
maar ik weet niet of ik ie er gewoon mag afzwieren ofzo.. ik dacht da da dan problemen ging geve me explorer zelf ofzo..heb al msn probere te herinstalleren -> hielp niks
als er iemand een oplossing heeft, please say so
ik weet het ni meer