Shivte
Legacy Member
Ik heb bij MW2 geregeld dat mijn nat type strict is en ik zou dit graag continu open hebben staan. Welke poort ofzo moet ik open zetten dervoor en hoe moet ik dat doen? Ik heb een B-Box van belgacom.
Het rare is ook dat dat nat type constant veranderd bij mij, wat betekent dat die router constant die poort opent en sluit ofzo? Dan is dat nat type OPEN, dan weer STRICT.
Kzou da graag fixen want bij strict zijn er altijd problemen om allemaal in party te geraken.
Het rare is ook dat dat nat type constant veranderd bij mij, wat betekent dat die router constant die poort opent en sluit ofzo? Dan is dat nat type OPEN, dan weer STRICT.
Kzou da graag fixen want bij strict zijn er altijd problemen om allemaal in party te geraken.