lloerdy
Legacy Member
ik heb vandaag een boel dvd-schijfjes van emtec gekocht.
de schijfjes zijn 8x, maar nero wil ze enkel op 2,4x schrijven :/
iemand die hetzelfde probleem heeft voorgehad of weet hoe je ze toch op 8x kunt schrijven?
(Edit: schrijver is NEC 3500A)
Edit2: andere software herkent de schijfjes ook als 2,4x
de schijfjes zijn 8x, maar nero wil ze enkel op 2,4x schrijven :/
iemand die hetzelfde probleem heeft voorgehad of weet hoe je ze toch op 8x kunt schrijven?
(Edit: schrijver is NEC 3500A)
Edit2: andere software herkent de schijfjes ook als 2,4x

