Lagoas
Legacy Member
Yoow gasten :
ik wil hier cd branden op cd zodanig dat ik wat muziek heb voor in de auto
(mp3 speler)
maar als ik nu alles naar links sleep, in Nero,
dan wordt alles autom alfabetisch geordend...
En dit heb ik btw niet zo graag,
want dan staan alle liedjes van 1 groep allemaal na mekaar,
ik heb liever random.
Iemand een idee??

ik wil hier cd branden op cd zodanig dat ik wat muziek heb voor in de auto
(mp3 speler)
maar als ik nu alles naar links sleep, in Nero,
dan wordt alles autom alfabetisch geordend...
En dit heb ik btw niet zo graag,
want dan staan alle liedjes van 1 groep allemaal na mekaar,
ik heb liever random.
Iemand een idee??

