oi
ik en men broer zitten op ons netwerk, maar het gebruik van mijn broer is soms wel marginaal, als hij aan het dlen is haal ik hoge pings etc.
ik heb een limiter gevonden maar die werkt niet op win98 (bij hem)
kent iemand een goei prog hiervoor?
mvg