DM.
Legacy Member
ik heb een desktop en nu ook een laptop en heb er een router bij gekocht waar ik draadloos en met utp kabel kan werken.
bij de router (belkin) is een cd en usb stick bijgegeven maar, vermits ik zo weinig usb poorten heb is mijn vraag of ik niet op het internet ( beveiligd ) kan zonder dat stickje alsook met meerdere pc's.
klinkt mischien raar maar als er vragen worden gesteld kan ik ze beandwoorden en krijgen jullie zo een beter overzicht ofzo
operating systeem is vista premium 64 bit op desktop en vista op laptop ook
bij de router (belkin) is een cd en usb stick bijgegeven maar, vermits ik zo weinig usb poorten heb is mijn vraag of ik niet op het internet ( beveiligd ) kan zonder dat stickje alsook met meerdere pc's.
klinkt mischien raar maar als er vragen worden gesteld kan ik ze beandwoorden en krijgen jullie zo een beter overzicht ofzo

operating systeem is vista premium 64 bit op desktop en vista op laptop ook