mudsliptones
Legacy Member
Heb gistern een laptop geinstalleerd in een netwerk. Een thuisnetwerk met gedeelde mappen. Nu had ik, om er wat software op te zetten een map van de vaste PC gedeeld en nu hoeft dat niet meer. Ik heb dan op delen met niemand geklikt en nu is dat idd in orde maar staat er op de vaste pc een folder icoon met een slot op. Kan ik dat slot niet wegkrijgen?
