Mr.Choco
Legacy Member
kheb hier al heel de avond ligge prutse maar t wilt ni lukke.
kheb een adsl modem/router waarop 2 pc's zijn aangesloten. allebei de pc's kunne op internet zonder problemen. maar ik wil ook bestanden kunnen delen. nu, ik heb set up a small network wizard gedaan en een paar keer op next geduwd (heb alles juist gedaan denk k) maar toch kan k geen bestanden zien. k zie alleen elke pc zijn eigen bestanden (heel C schijf staat aan als share). zou iemand mss kunne uitlegge hoe ik ten eerste alles wegdoe dak heb gedaan en zo stap voor stap kunne uitlegge hoe ik da nu juist doe?
alvast bedankt
MVG
Choco
kheb een adsl modem/router waarop 2 pc's zijn aangesloten. allebei de pc's kunne op internet zonder problemen. maar ik wil ook bestanden kunnen delen. nu, ik heb set up a small network wizard gedaan en een paar keer op next geduwd (heb alles juist gedaan denk k) maar toch kan k geen bestanden zien. k zie alleen elke pc zijn eigen bestanden (heel C schijf staat aan als share). zou iemand mss kunne uitlegge hoe ik ten eerste alles wegdoe dak heb gedaan en zo stap voor stap kunne uitlegge hoe ik da nu juist doe?
alvast bedankt
MVG
Choco

