Byter@ver
Legacy Member
Een tijdje terug heb ik een wireless sweex routerken (LC000060UK) aangeschaft. Alles werkt perfect als ik op het internet aan het surfen ben, maar vanaf het moment dat ik Newsleecher wil opstarten ben ik ongeveer 0.5 sec verbonden met Usenetmonster en plots valt de verbinding met de server weg...strange, nochtans staat poort 119 geconfigureerd in de firewall van de router. SP2 firewall staat ook uit
. Ah zero configuration is ook uitgeschakeld. Iemand enige suggesties ???
. Ah zero configuration is ook uitgeschakeld. Iemand enige suggesties ???