Nielskeuh
Legacy Member
Hallo iedereen!
Heb gisteren Windows 7 op CD gebrand met ISO
Alles werkte prima, geen errors of dergelijke gehad.
Bij het booten van de pc kreeg ik:
No emulation system type -06.
Ik heb dan op de spatiebalk geduwt en gekeken wat erop kwam.Stond alleen bij dat ik Windows Vista kon opstarten, maar toch is alles correct verlopen met de ISO.
Snap het echt niet meer.
Iemand hier raad mee?
(Het gaat over Windows 7).
Heb wat gegoogled en zeer veel mensen met dit probleem.
Screentje moest ik iets fout hebben gedaan;
http://img5.imageshack.us/img5/8410/lollewu.jpg
Heb gisteren Windows 7 op CD gebrand met ISO
Alles werkte prima, geen errors of dergelijke gehad.
Bij het booten van de pc kreeg ik:
No emulation system type -06.
Ik heb dan op de spatiebalk geduwt en gekeken wat erop kwam.Stond alleen bij dat ik Windows Vista kon opstarten, maar toch is alles correct verlopen met de ISO.
Snap het echt niet meer.
Iemand hier raad mee?
(Het gaat over Windows 7).
Heb wat gegoogled en zeer veel mensen met dit probleem.
Screentje moest ik iets fout hebben gedaan;
http://img5.imageshack.us/img5/8410/lollewu.jpg