Phoen
Legacy Member
Weet niet dadelijk of dit hier thuis hoort of in het software forum, dus moest het hier niet thuishoren plz move het effe 
anyway het gaat over mene norton. Ik gebruik de 2003 versie en wou vandaag overschakelen naar 2004. Nu bij uninstall krijg ik dit:
fout 1921: kan service "navapsvc"(navapsvc) niet stoppen.
Contoleer of u genoeg previleges heeft om systeemservices te stoppen.
Als dit slaat op xp previleges dan vind ik dit vreemd, ik ben de enige op deze pc die die previleges heeft, rest zijn allen gebruikers. In ieder geval kan ik enkel kiezen tss opnieuw proberen en annuleren, maar hij blijft dezelfde fout geven. En zolang ik de norton niet kan uninstallen kan ik de wmi updates ook niet eraf halen. En k zou graag overschakelen naar 2004 want mijn 2003 begint.. "raar" te doen.
anyway thx bij voorbaat again,
greetz phoen

anyway het gaat over mene norton. Ik gebruik de 2003 versie en wou vandaag overschakelen naar 2004. Nu bij uninstall krijg ik dit:
fout 1921: kan service "navapsvc"(navapsvc) niet stoppen.
Contoleer of u genoeg previleges heeft om systeemservices te stoppen.
Als dit slaat op xp previleges dan vind ik dit vreemd, ik ben de enige op deze pc die die previleges heeft, rest zijn allen gebruikers. In ieder geval kan ik enkel kiezen tss opnieuw proberen en annuleren, maar hij blijft dezelfde fout geven. En zolang ik de norton niet kan uninstallen kan ik de wmi updates ook niet eraf halen. En k zou graag overschakelen naar 2004 want mijn 2003 begint.. "raar" te doen.
anyway thx bij voorbaat again,
greetz phoen