Archief - Nvidia drivers voor meer performance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonaah

Legacy Member
Om de recentste drivers te downloaden van een Geforce 6800 GT, ga ik best gewoon naar www.nvidia.com ? of zijn er sites die zelf drivers ofzo maken en die beter zijn en meer performance boost geven dan Nvidia's? links zijn welkom.

(P.S: om die FSAA en nog diene andere FAA ofzo aan te schakelen, moet je dat in elk spel aanvinken of moet je ergens in je eigenschappen van u grafische kaart dat enablen? want ik zie die nergens!)

MasterViVi

Legacy Member
Omega drivers. Dunno of ze goed zijn, mijn laatste nVidia kaart was een Riva TNT2 ;)

raintjah`

Legacy Member
Ik heb een Radeon 9800Pro
Ik heb ze beide al gebruik, en eerlijk gezegd, ik merk geen verschil.

-> Ze zullen dus niet slechter, maar ook niet veel beter zjin :)

nTFs

Legacy Member
Omegas zouden iets betere beeldkwaliteit geven maar ik merk er in feite ook niks van.
Ze werken wel feilloos.

nTFs

Legacy Member
ik installeer nooit de recenste..altijd de versie daarvoor.
maart dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
en natuurlijk wat forums lezen qua driverkeuze kan ook al veel helpen.

raintjah`

Legacy Member
nTFs zei:
ik installeer nooit de recenste..altijd de versie daarvoor.
maart dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
en natuurlijk wat forums lezen qua driverkeuze kan ook al veel helpen.

Welke verklaring heb je hiervoor? :)

nTFs

Legacy Member
het is al eens een paar keer voorgevallen dat de nieuwste drivers toch niet zo optimaal zijn as ze voorgesteld worden.
nieuw is niet altijd beter.
Ik draai hier nu ook omegas 4.8..ni echt nieuw dus maar ik heb er veel positieve dingen over gelezen en dan heb ik ni de neiging om de laatste nieuwe gaan te installeren.
maar zoals ik zei, dat is allemaal persoonlijk..iedereen is nog altijd vrij om te installeren wat hij wil.

raintjah`

Legacy Member
nTFs zei:
het is al eens een paar keer voorgevallen dat de nieuwste drivers toch niet zo optimaal zijn as ze voorgesteld worden.
nieuw is niet altijd beter.
Ik draai hier nu ook omegas 4.8..ni echt nieuw dus maar ik heb er veel positieve dingen over gelezen en dan heb ik ni de neiging om de laatste nieuwe gaan te installeren.
maar zoals ik zei, dat is allemaal persoonlijk..iedereen is nog altijd vrij om te installeren wat hij wil.

Als je het zo bekijkt... :niceone:

Bubbling Zombie

Legacy Member
ik ga subiet (na mijn format) op mijn andere pc ook eens die drivers installeren - ik weet uit ervaring dat ik op mijn windows 2K3 (waar de gewone niet op werken) een paar frames winst hebt... Deze avond volgen mijn "conclusies" :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan