toruk
Legacy Member
Hoi.
Gisteren was ik CODMW2 aan het spelen en mijn pc freezed plots.
Ik dacht dat het iets met hitte te maken had, dus alles eens gestofzuigt en terug opgestart.
Het eerste dat mij opviel was tijdens het opstarten, voordat windows echt opstart, komt er een soort ad van mijn moederbord, asus P5B. Hier stonden rond de text veel stippen in de kleur van de text, wat normaal niet het geval is.
Vervolgens kwam er een zwart scherm met allemaal rode stippen. Hierna start laad de pc windows zonder problemen.
Op bureaublad zag ik dat mijn video drivers niet geladen waren, omdat ik normaal custom contrast etc heb, maar dat was niet het geval. Ik kon ook mijn nvidia control panel niet openen.
Dus ik download de nieuwste NVIDIA drivers, van de site van NVIDIA.
Tijdens het installeren geen probleem, maar na de vereiste reboot kan ik nog altijd geen control panel selecteren op bureaublad.
Ik probeer vervolgens manueel nvidia control panel te openen, via start etc, maar ik krijg volgende error:
Wanneer ik in apparaatbeheer naar mijn beeldaddapter ga kijken komt er dit:
Ik kan ook geen spelletjes meer openen, en video afspelen gebeurt met kleine haperingen.
Is mijn video kaart kapot? Hoe kan ik dit zeker te weten komen?
Mijn systeem:
P5B MOBO
NVIDIA 8800 GTS 512 GRAKA
Intel Core2Duo E6850 3.00 GHz CPU
Gisteren was ik CODMW2 aan het spelen en mijn pc freezed plots.
Ik dacht dat het iets met hitte te maken had, dus alles eens gestofzuigt en terug opgestart.
Het eerste dat mij opviel was tijdens het opstarten, voordat windows echt opstart, komt er een soort ad van mijn moederbord, asus P5B. Hier stonden rond de text veel stippen in de kleur van de text, wat normaal niet het geval is.
Vervolgens kwam er een zwart scherm met allemaal rode stippen. Hierna start laad de pc windows zonder problemen.
Op bureaublad zag ik dat mijn video drivers niet geladen waren, omdat ik normaal custom contrast etc heb, maar dat was niet het geval. Ik kon ook mijn nvidia control panel niet openen.
Dus ik download de nieuwste NVIDIA drivers, van de site van NVIDIA.
Tijdens het installeren geen probleem, maar na de vereiste reboot kan ik nog altijd geen control panel selecteren op bureaublad.
Ik probeer vervolgens manueel nvidia control panel te openen, via start etc, maar ik krijg volgende error:
Wanneer ik in apparaatbeheer naar mijn beeldaddapter ga kijken komt er dit:
Ik kan ook geen spelletjes meer openen, en video afspelen gebeurt met kleine haperingen.
Is mijn video kaart kapot? Hoe kan ik dit zeker te weten komen?
Mijn systeem:
P5B MOBO
NVIDIA 8800 GTS 512 GRAKA
Intel Core2Duo E6850 3.00 GHz CPU
