JorisL
Legacy Member
Hallo,
ik kan sinds kort geen emails meer lezen met outlook express. Als ik het programma opstart krijg ik deze foutmelding:
'Er is een probleem opgetreden bij het overschakelen tussen de mappen; waarschijnlijk omdat de map bezet was. Een ogenblik geduld en probeer het dan opnieuw.'
Dit klik ik dan weg en dan krijg ik gewoon mijn mails. Ik zie dat ik nieuwe mails heb maar als ik er op klik krijg ik twee foutmeldingen vlak achter elkaar.
'Kan een of meer delen van dit bericht niet weergeven.'
'Er is een fout opgetreden bij het openen van dit bericht. Er is onvoldoende geheugen.'
Ik snap hier dus niks van
ik kan sinds kort geen emails meer lezen met outlook express. Als ik het programma opstart krijg ik deze foutmelding:
'Er is een probleem opgetreden bij het overschakelen tussen de mappen; waarschijnlijk omdat de map bezet was. Een ogenblik geduld en probeer het dan opnieuw.'
Dit klik ik dan weg en dan krijg ik gewoon mijn mails. Ik zie dat ik nieuwe mails heb maar als ik er op klik krijg ik twee foutmeldingen vlak achter elkaar.
'Kan een of meer delen van dit bericht niet weergeven.'
'Er is een fout opgetreden bij het openen van dit bericht. Er is onvoldoende geheugen.'
Ik snap hier dus niks van
