[i]cute_
Legacy Member
Hello,
Alsk outlook express 6.0 open en ik druk op ontvangen/verzenden... freezed outlook... (win2000) kheb al service pack verwijderd + outlook express verwijderd en opnieuw geinstalleerd en tis nog nie opgelost
en op spyware en virussen gescanned (spysweeper,spybot s&d, reghealer, pestpatrol, ad-aware,ccleaner,hijackthis,easycleaner,supercleaner,cwshredder,online scan: panda, bitdefender,housecall en alles in veilige modus gedaan
)
Thnx
Alsk outlook express 6.0 open en ik druk op ontvangen/verzenden... freezed outlook... (win2000) kheb al service pack verwijderd + outlook express verwijderd en opnieuw geinstalleerd en tis nog nie opgelost

en op spyware en virussen gescanned (spysweeper,spybot s&d, reghealer, pestpatrol, ad-aware,ccleaner,hijackthis,easycleaner,supercleaner,cwshredder,online scan: panda, bitdefender,housecall en alles in veilige modus gedaan
)Thnx


dus nu zou het normaal in orde moeten zijn