dancemission
Legacy Member
outlook express doet wel heel vreemd, en weet niet meteen een oplossing maar mss heeft iemand al eens een gelijakardig probleem gehad.
* Pc moeten rebooten nadat hij alle medewerking weigerde.
* Na reboor geeft hij in outlook express enkel nog de volgende boodschap in de het venster waar anders de berichtenlijst verschijnt "Er zijn geen items in deze weergave".
* Wanneer je gaat kijken bij lokale mappen klopt het aantal e-mails in elke map nochtans met de hoeveelheid van ervoor.
* Wanneer ik bij loval settings ging kijken staan ook daar mijn dbx files nog, ze eens verwijderen en vervangen door een back-up had geen effect
* Ook outlook express opnieuw installeren mbv de msoe50 file die je ergens kan vinden tussen je windows bestanden had geen zin.
* ook geen virussen aangetroffen.
* Pc moeten rebooten nadat hij alle medewerking weigerde.
* Na reboor geeft hij in outlook express enkel nog de volgende boodschap in de het venster waar anders de berichtenlijst verschijnt "Er zijn geen items in deze weergave".
* Wanneer je gaat kijken bij lokale mappen klopt het aantal e-mails in elke map nochtans met de hoeveelheid van ervoor.
* Wanneer ik bij loval settings ging kijken staan ook daar mijn dbx files nog, ze eens verwijderen en vervangen door een back-up had geen effect
* Ook outlook express opnieuw installeren mbv de msoe50 file die je ergens kan vinden tussen je windows bestanden had geen zin.
* ook geen virussen aangetroffen.

