Chalk
Legacy Member
Hallo,
Ik vraag me af of het mogelijk is om een groep van contactpersonen te splitsen? Eigenlijk vraagt mijn vader zich dit af
Ik heb even geprobeerd en wat gezocht, maar ik vind het alvast niet...
Is dit mogelijk?
Waarom?
De groep bestaat uit 200 contactpersonen en deze kunnen niet allemaal tegelijkertijd verzonden worden. EN/Of het is handiger om kleinere groepen te hebben.
Alvast bedankt!
Ik vraag me af of het mogelijk is om een groep van contactpersonen te splitsen? Eigenlijk vraagt mijn vader zich dit af
Ik heb even geprobeerd en wat gezocht, maar ik vind het alvast niet...Is dit mogelijk?
Waarom?
De groep bestaat uit 200 contactpersonen en deze kunnen niet allemaal tegelijkertijd verzonden worden. EN/Of het is handiger om kleinere groepen te hebben.
Alvast bedankt!

