Pr3D@t0r
Legacy Member
Ik gebruik windows vista home premium en het is me zojuist opgevallen dat er tussen de opties (afmelden, afsuiten, slaapstand enz...) geen optie staat om naar een andere gebruiker over te schakelen zonder eerst af te melden.
Er staat nu een extra account op mijn pc en het zou daarom handig moest ik gewoon kunnen switchen.
Is er een andere mogelijkheid om dit doen met één of ander programma?
Er staat nu een extra account op mijn pc en het zou daarom handig moest ik gewoon kunnen switchen.
Is er een andere mogelijkheid om dit doen met één of ander programma?