Fastest87
Legacy Member
Hoi ben ik weer 
Daarnet wachtwoord aangemaakt voor mijn admin dingske om ATI drivers te installeren.
Tot nu toe had ik geen wachtwoord gebruikt als de beheerder van mijn eigen pc.
IK heb pc opnieuw gestart en nu pakt hij mijn wachtwoord niet WTF?
ad:
Kan zelfs geen XP reparatie doen want hij vraagt om mijn wachtwoord.
Btw het is Win XP Home SP3.
Wie o wie kan mij helpen?
ad:

Daarnet wachtwoord aangemaakt voor mijn admin dingske om ATI drivers te installeren.
Tot nu toe had ik geen wachtwoord gebruikt als de beheerder van mijn eigen pc.
IK heb pc opnieuw gestart en nu pakt hij mijn wachtwoord niet WTF?
ad:Kan zelfs geen XP reparatie doen want hij vraagt om mijn wachtwoord.
Btw het is Win XP Home SP3.
Wie o wie kan mij helpen?
ad: