Fycon
Legacy Member
Ik heb al een tijdje problemen met mijn pc bij het opstarten! Als ik op de powerknop indrukte kreeg ik een scherm met het merk van mijn pc erop en dan onderaan "delete" en "f12"(tot daar alles normaal dus). Hierna volgde dan, soms een scherm met in de linkerhoek een pinkend liggend streepje.
Ik heb op het forum zitten zoeken en in 1 thread stond er clear u cmos. Dat heb ik dan ook gedaan, maar zonder succes!
Vandaag kreeg ik dan weer (is al 2 keer gebeurd) een bericht bij het opstarten: voer opstart herstel uit, dat heb ik dan ook gedaan. Maar elke keer dat dit gebeurde kreeg ik een bericht van northon dat er een fout was opgetreden! Ik liet die fout dan herstellen en weer ging de pc niet!
Nu aan wat ligt het? Norton of is het iets anders?
In veilige modus werkt alles perfect!
Ik heb op het forum zitten zoeken en in 1 thread stond er clear u cmos. Dat heb ik dan ook gedaan, maar zonder succes!
Vandaag kreeg ik dan weer (is al 2 keer gebeurd) een bericht bij het opstarten: voer opstart herstel uit, dat heb ik dan ook gedaan. Maar elke keer dat dit gebeurde kreeg ik een bericht van northon dat er een fout was opgetreden! Ik liet die fout dan herstellen en weer ging de pc niet!
Nu aan wat ligt het? Norton of is het iets anders?
In veilige modus werkt alles perfect!
