Archief - PDA-tomtom navigator

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.Choco

Legacy Member
weet niet goed waar ik dit moet zetten. maar een vriend van mij heeft een probleempje. hij heeft onlangs een PDA gekocht via internet van yakusmo ofzoiet en er zat tomtom navigatie op geinstalleerd. het probleem is dat hij het niet voldoende heeft opgeladen waardoor heel die PDA (inclusief da batterijtje net zoals op moederbord) is platgeraakt. gevolg => heel die brol is weg. hij heeft nog wel de cdrom met de 'gewone' software maar niet da navigatiesysteem. nu zou hij da willen dwlen via internet en het trug op zn pda willen installeren. weet iemand waar deze software te vinden is? ah ja, liefst benelux, mag natuurlijk ook meer zijn maar da moet er zeker opzitten.
thnx
MVG
Choco

MisterX

Legacy Member
Mr.Choco zei:
weet niet goed waar ik dit moet zetten. maar een vriend van mij heeft een probleempje. hij heeft onlangs een PDA gekocht via internet van yakusmo ofzoiet en er zat tomtom navigatie op geinstalleerd. het probleem is dat hij het niet voldoende heeft opgeladen waardoor heel die PDA (inclusief da batterijtje net zoals op moederbord) is platgeraakt. gevolg => heel die brol is weg. hij heeft nog wel de cdrom met de 'gewone' software maar niet da navigatiesysteem. nu zou hij da willen dwlen via internet en het trug op zn pda willen installeren. weet iemand waar deze software te vinden is? ah ja, liefst benelux, mag natuurlijk ook meer zijn maar da moet er zeker opzitten.
thnx
MVG
Choco
Terug gaan na de winkel want volgens mij hebben ze warez aan u vriend verkocht :) ,ik heb ook een pda ma dan van mio zelfde model maar bij mij zat er een legale cd bij met code enzo van tomtom3.Dus ik heb die problemen niet en ik heb ze al een tweetal keer nodig gehad wegens vergeten op te laden :crazy: ,nog beter had uw vriend backup gemaakt had hij alles kunnen terugzetten.En tomtom3 zult ge niet rap vinden denk ik kopen is een 160€ dacht ik :confused:

Skoebiedoe

Legacy Member
Maak gewoon een gewoonte dat ge die pda steeds s'avonds insteekt.
Kan totaal geen kwaad.

Voor TT3 moet ge inderdaad een activatie proces doorlopen en indien hem die serials niet heeft kunt ge de installatie vergeten (of via via natuurlijk).
TT3 heeft een eigen website dus google effe.

Mr.Choco

Legacy Member
bedankt voor de antwoorden. maar die activatie en serials enzo das allemaal geen probleem. k moet gwn t proggie kunnen dwlen en ook de benelux map voor t trug op die pda te krijge zodat mn vriend weer content is. iemand die nog iets meer weet? of iemand die t toevallig heeft en t ni erg zou vinde om t uit te lene? de serial zelf ga ni gebruikt worde...
MVG
Choco
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan