Archief - pingfu autotunnel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trigolas

Legacy Member
Iemand hier ervaring mee? Het is een programma dat je gebruikt om een firewall te bypassen en toch nog te kunnen pokeren, gamen , msn, ...
Zit hier op kot en die kerel heeft een firewall op internet geplaatst.
Heb dit programma voor 2 jaar gebruikt ofzo nooit problemen mee gehad tot vandaag. Plotseling kan ik het programmatje niet meer starten krijg ik altijd een error, en ik geraak geirriteerd :p
Iemand anders die het ook gebruikt en hetzelfde probleem heeft?

Trigolas

Legacy Member
Zelete zei:
't Zou helpen dat je de error post natuurlijk :)

acces denied 'nobody'@'localhost'
het lijkt ook dat de website van het internet is gehaald. Ik vrees dus een beetje voor het ergste

Trigolas

Legacy Member
weet er iemand toevallig nog een ander programmatje om een firewall te kunnen bypassen en lotro te kunnen spelen?

Trigolas

Legacy Member
hoe werkt dat dan juist hamachi? Die autotunnel was erg gemakkelijk te gebruiken, maar zou niet echt weten hoe ik met hamachi zou moeten beginnen

Trigolas

Legacy Member
Kan je mij uitleggen hoe dit mij kan helpen met firewall te bypassen en toch lotro te kunnen spelen?

Zelete

Legacy Member
Ah LOTRO is die MMO zeker. Is wel iets anders eigenlijk ja. Had gedacht een spel dat je in LAN wou spelen met iemand.

Hamachi maakt een VPN verbinding met diegene in uw Hamachi netwerk zodat beide personen elkaar via LAN kunnen zien... over het internet.

Trigolas

Legacy Member
ja lotro is een mmo maar heb hier een firewall op mn kot, daar gebruikte ik autotunnel voor maar weet niet wat ermee gebeurd is misschien offline gegaan ofzo. Weet je geen programma dat even gemakkelijk is dat ik als vervanging zou kunnen gebruiken?

Zelete

Legacy Member
Is een MySQL error (database voor sites). Volgens mij is het dus aan hun kant aangezien je precies moet inloggen in dat programma op dat moment?

Hun user database zal wel iets mankeren gewoon.

Teknoman

Legacy Member
Volgens mij moet je met een dienst zoals hotspotshield wel voorbij die firewall geraken. Wat wel een nadeel zou kunnen zijn is het feit dat hotspotshield verbinding maakt met een server in amerika en daardoor je ping in LOTRO waarschijnlijk een stuk hoger zal zijn.

Je hebt ook nog itshidden . Dat is ook een gratis vpn-dienst zoals hotspotshield maar deze is in nederland gevestigd en zal dus waarschijnlijk beter zijn voor je ping enzo.

Trigolas

Legacy Member
die lage ping had ik al met pingfu maar vpn werkt niet heb ik al geprobeerd die poort wordt ook geblokt denkik

Trigolas

Legacy Member
hotspotshield geeft mij: status 400 bad request wanneer ik lotro open. Op zich een andere foutmelding en ik kan op ventrilo dus dit lijkt mij een juiste oplossing
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan