Trigolas
Legacy Member
Iemand hier ervaring mee? Het is een programma dat je gebruikt om een firewall te bypassen en toch nog te kunnen pokeren, gamen , msn, ...
Zit hier op kot en die kerel heeft een firewall op internet geplaatst.
Heb dit programma voor 2 jaar gebruikt ofzo nooit problemen mee gehad tot vandaag. Plotseling kan ik het programmatje niet meer starten krijg ik altijd een error, en ik geraak geirriteerd
Iemand anders die het ook gebruikt en hetzelfde probleem heeft?
Zit hier op kot en die kerel heeft een firewall op internet geplaatst.
Heb dit programma voor 2 jaar gebruikt ofzo nooit problemen mee gehad tot vandaag. Plotseling kan ik het programmatje niet meer starten krijg ik altijd een error, en ik geraak geirriteerd
Iemand anders die het ook gebruikt en hetzelfde probleem heeft?
