Sergeant_bob
Legacy Member
jah de titel zegt het zelf ik wou juist een een "bar" bij IE wegdoen met spysweeper dus ik was aan t scannen en ondertussen wou ik wat surfen en het lukte niet.
trek ik router even uit mss weeral es vastgelopen helpt niet
netwerkkabel veranderd helpt ook niet
nieuwe verbinding proberen te maken helpt ook niet
rechtstreeks op modem vaan telenet helpt ook niet
....
voor ik formateer , heeft er iemand ideen ?
trek ik router even uit mss weeral es vastgelopen helpt niet
netwerkkabel veranderd helpt ook niet
nieuwe verbinding proberen te maken helpt ook niet
rechtstreeks op modem vaan telenet helpt ook niet
....
voor ik formateer , heeft er iemand ideen ?
