JorisL
Legacy Member
hallo,
een vriend van me heeft wow gedownload maar kan het niet spelen omdat zijn poorten worden geblokkeerd door Belgacom. Het gaat hier om de poorten: 23,80 en 443. Hij heeft al gebeld naar Belgacom maar daar zeiden ze gewoon dat ze geblokkeerd waren en verder niets. Natuurlijk wilt hij nu wow spelen, maar dat gaat dus niet. Hij heeft een B-Box 2 en wat moet hij doen?
greetz
een vriend van me heeft wow gedownload maar kan het niet spelen omdat zijn poorten worden geblokkeerd door Belgacom. Het gaat hier om de poorten: 23,80 en 443. Hij heeft al gebeld naar Belgacom maar daar zeiden ze gewoon dat ze geblokkeerd waren en verder niets. Natuurlijk wilt hij nu wow spelen, maar dat gaat dus niet. Hij heeft een B-Box 2 en wat moet hij doen?
greetz