Arthur Dent
Legacy Member
Ik zit met het vervelend probleem dat na het geven van een printcommando de printerdialoog niet verschijnt, maar onderaan in mijn taakbalk het word document doet flikkeren. Als ik hierop klik komt het printermenu wel op de voorgrond. Iemand een idee hoe ik de printerdialoog terug als standaart kan instellen om direct op de voorgrond te springen?
Btw: het gaat over een win2k professional (sp4) systeem met office 2k.
Btw: het gaat over een win2k professional (sp4) systeem met office 2k.