Archief - PROB: Bluetoothdriver

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ghastly

Legacy Member
Ik heb me een Nokia 6600 aangeschaft! joepiii

Ik wil die nu een klein beetje synchroniseren met pc. Heb PC Suite for Nokia 6600 gedownload.

Nu heb ik de drivers van bluetooth vergeten te installeren bij formatteren. Nu er SP2 opstaat kan ik die drivers niemeer installeren (geeft error: enkel installeerbaar op SP1)!

Iemand idee waar ik de drivers voor SP2 kan vinden?? of een andere oplossing??
Zit met Medionpc zoals ge in sign kunt zien.

op de nieuwe medion (van pa) werkt het naadloos!


Thx

Ghastly

Legacy Member
da is juist het probleem!!

bij SP2 gaat da normaal allemaal vanzelf! tenzij ge uw bluetooth drivers nog ni geïnstalleerd had tijdens SP1.

Nu kan ik die drivers niet meer installeren en daar vind ik geen oplossing voor (behalve SP2 eraf en daar heb ik geen zin in)!!

ik heb een map met bluetoothdriver staan, maar ik kan die niemeer installeren.
Q323183_WXP_SP2_X86_NLD das de naam van die driver (is nen .exe en zelfuitpakkend)

maar daar heb ik ook al op gegoogled en niks goe gevonden...

edit: "bthprops.cpl" in uitvoeren werkt blijkbaar ook nie (voor installen en configureren bluetoothapparaten)

Stijneman

Legacy Member
bij mij installeerde SP2 automatisch bluetooth drivers, maar is dan ook cd met SP2 rechtstreeks op (dus nog recente cd van home edition :p), het icoon wordt standaard niet weergegeven,en je pc mag standaard niet gedetecteerd worden, zoek eens in je cp ? als er een btooth icoontje is heb je het dus al :p

nTFs

Legacy Member
Ghastly zei:
da is juist het probleem!!


ik heb een map met bluetoothdriver staan, maar ik kan die niemeer installeren.
Q323183_WXP_SP2_X86_NLD das de naam van die driver (is nen .exe en zelfuitpakkend)

euh..is da nie de naam van service pack 2 NL ?

Ghastly

Legacy Member
Stijneman zei:
bij mij installeerde SP2 automatisch bluetooth drivers, maar is dan ook cd met SP2 rechtstreeks op (dus nog recente cd van home edition :p), het icoon wordt standaard niet weergegeven,en je pc mag standaard niet gedetecteerd worden, zoek eens in je cp? als er een btooth icoontje is heb je het dus al :p

Wat bedoel je met cp??

@exit: heeft bijna geholpen, was al ff begonnen met update, maar slaat weer dicht... thx voor het zoekwerk!
misschien is het probleem dat ik bth.INF niet kan hernoemen... ik kan het wel hernoemen naar bth.BAK, maar het blijft een "setup-gegevens". Hoe kan ik dat dan gaan veranderen??
btw.: bth.INF staat niet in de lijst, maar bij de eigenschappen van het bestand bth staat wel dat het om een setup-gegeven gaat.

@nTFs: dunno, maar zo staat het in de map van de drivers...

Help (still) needed...

Exit

Legacy Member
staan de extensies aan? anders hernoemt ge dat dus niet bth.bak maar bth.bak.inf ...
boot naar veilige mode en hernoem het daar eens ...

Ghastly

Legacy Member
Extensies lijken mij aan te staan, want de meeste andere files in die map zijn met extensies weergegeven.

In veilige modus kan ik ze ook nie hernoemen en (tijdelijk) verwijderen uit de map helpt ook niet...

Exit

Legacy Member
ge zegt ... de meeste .... elke file heeft een EXTENSIE
controleer in mapopties of extensies voor bekende files weergeven aans staat (of af zodat ze zichtbaar zijn) ge ziet de extensie inf?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan