RiPPeRj@cK
Legacy Member
Ik heb onlangs de nieuwe aldi pc gekocht en hierop twee schermen aangesloten en mijn tv. Ik heb alles nu zo gekregen dat het exact werkt zoals ik wil.
Buiten dat ik nog met een klein probleempje zit. Als ik op het ene scherm een spellelke speel bv CC generals en met mijn muis naar rechts beweeg. Dan gaat hij daarmee naar het volgende scherm en minimaliseert hij cc generals. Ik hoef jullie neit te zeggen dat dit een verschrikkelijk ambetant probleem is het enige dat ik ertegen kan doen is mijn tweede scherm afzetten wat nogal omslachtig is. Hij heeft dit niet met alle spelletjes sommige hebben precies een onzichtbare rand waardoor ik niet buiten dat venster kan.
Ik heb al wat op dit forum en andere rondgezocht voor een oplossing maar kan niks vinden Dus vroeg mij af of niemand van jullie toevallig een oplossing voor mijn probleem kent.
Hartelijk dank
Buiten dat ik nog met een klein probleempje zit. Als ik op het ene scherm een spellelke speel bv CC generals en met mijn muis naar rechts beweeg. Dan gaat hij daarmee naar het volgende scherm en minimaliseert hij cc generals. Ik hoef jullie neit te zeggen dat dit een verschrikkelijk ambetant probleem is het enige dat ik ertegen kan doen is mijn tweede scherm afzetten wat nogal omslachtig is. Hij heeft dit niet met alle spelletjes sommige hebben precies een onzichtbare rand waardoor ik niet buiten dat venster kan.
Ik heb al wat op dit forum en andere rondgezocht voor een oplossing maar kan niks vinden Dus vroeg mij af of niemand van jullie toevallig een oplossing voor mijn probleem kent.
Hartelijk dank