ga_venom
Legacy Member
ik heb een prob met firefox
k heb gisteren moeten veranderen van user, een nieuwe aanmaken, omdat firefox zei da t mij user al in gebruik was.
Weet er iemand hoe ik terug verander naar mijn oude user want al mijn bookmarks zitten op die user en het zijn er echt veel.
k eb al overal gezocht en k vind niet hoe je t verandert van user
Thx bij voorbaat
k heb gisteren moeten veranderen van user, een nieuwe aanmaken, omdat firefox zei da t mij user al in gebruik was.
Weet er iemand hoe ik terug verander naar mijn oude user want al mijn bookmarks zitten op die user en het zijn er echt veel.
k eb al overal gezocht en k vind niet hoe je t verandert van user
Thx bij voorbaat