cooly
Legacy Member
Hallo,
Ik ben daarjuist een hercules smart tv2 stereo gaan halen,
alles gaat goed behalve de meegeleverde software,
elke keer ik PowerVCRII opstart krijg ik een error van windows:
"In PowerVCRII 3.0 Application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.Onze excuses voor dit ongemak"
Dit komt er altijd op ofwel als ik het programma juist opstart en het aan het laden is,ofwel kan ik soms het programma even gebruiken en na een aantal min. komt die error er weer op.
me.
grtz,
cooly
ps:Os is Winxp pro
Ik ben daarjuist een hercules smart tv2 stereo gaan halen,
alles gaat goed behalve de meegeleverde software,
elke keer ik PowerVCRII opstart krijg ik een error van windows:
"In PowerVCRII 3.0 Application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.Onze excuses voor dit ongemak"
Dit komt er altijd op ofwel als ik het programma juist opstart en het aan het laden is,ofwel kan ik soms het programma even gebruiken en na een aantal min. komt die error er weer op.
me.grtz,
cooly
ps:Os is Winxp pro