Ddarkness
Legacy Member
yo,
ik probeer black hawk down te installere en als ek op install klik krijg ek deze fout:"C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten." en da kaderke noemt 16-bits Windows-subsysteem.
weet der iemand wa da et probleem kan zijn? en hoe da et op te lossen is?
ik probeer black hawk down te installere en als ek op install klik krijg ek deze fout:"C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten." en da kaderke noemt 16-bits Windows-subsysteem.
weet der iemand wa da et probleem kan zijn? en hoe da et op te lossen is?