Heb sedert enkele dagen problemen met mijn desktopiconen. Ik verplaats ze naar de gewenste plaats, maar na een heropstart van de pc zijn al deze icoontjes terug verplaatst, waardoor ik deze terug naar de gewenste plek moet verplaatsen.
Hoe kan dit verholpen worden??